söndag 23 september 2007

Golfliret är över...


...Nickes golflir är slut för denna gång. Tack för att ni var med! Närmaste tiden kan det bli en orgie i statistik här på bloggen. Vi får se om jag orkar senare i veckan...

Annars, en liten påminnelse, ni som har frågat efter mitt konto ska få det per mail. Ni andra får gärna höra av er om ni vet med er att ni inte har betalat än.

Om ni har synpunkter eller förslag tas de tacksamt emot. Det kan handla om precis vad som helst (poängräkning, priser, tävlingar, längd på spelet...osv). Let me know.

Nästa Nickes golflir lär presenteras år 2008 när säsongen drar igång igen. Var ni med denna gång får ni ett mail då...

Alla resultat hittar ni såklart längre ner på sidan!

3 kommentarer:

Gábor & Ulrika sa...

Tack Nicke för ännu ett schysst golfliret. Jag blir lika besviken varje gång jag hamnar så långt ner på listan, men det är lika kul varje gång du ska publicera resultaten från senaste helgens tävlingar. Nästa gång kommer jag igen!

/Gabor

Anonym sa...

Jag instämmer med Gabor. Tack för ett suveränt jobb Nicke. Det är alltid lika imponerande att se hur du får till strukturen på dina statistikspäckade presentationer.

För övrigt så är jag enormt nöjd med min insats. Jag menar att lyckas spöa golfens Björn Hellberg med minsta möjliga marginal efter åtta stentuffa deltävlingar är faktiskt en merit i sig.

Efter den här holmgången är jag faktiskt sugen på att skaffa Viasats golfkanal, allt för att komma rustad till tänderna lagom till nästa Golflir.

Bra jobbat!

/ Johan B

Anonym sa...

Instämmer!
Tack för ett mycket kul lir, Nicke, och för idogt och initierat bloggande. Nu väntar jag bara på all statistik, och så nästa Golflir förstås, som jag redan ser fram emot!